Tárgydobási rendszer

Állapot
Erre nem tudsz válaszolni.
M

masodikbela

Guest
A Fornax2-őn igyekeztünk egy igazságosan jutalmazó, valamint egy szerencse függő, azonban kiszámítható, és a már jól megszokott kaotikus tárgydobási rendszertől eltérő új tárgydobási rendszereket létrehozni. A szörnyeket a tárgydobásuk alapján 2 különböző csoportra oszthatjuk:
  • world bossok
  • általános szörnyek/kövek
Ezek egymástól különböző módon működnek, máshogy számolja őket a rendszer.

Általános szörnyek/kövek tárgydobása

Főbb tulajdonságok:
  • A szörnyek/kövek tárgyain egyedi szintlimit van, azaz csak egy bizonyos szintkorláton belül dobhatják ki ezeket a tárgyakat. Ez a szintkorlát minden egyes tárgy és szörny esetén változó lehet, így a legegyszerűbben úgy bizonyosodhatsz meg arról, hogy egy szörny mit dobhat, ha az információs panelén megnézed.
  • Amennyiben egy szörnyet/követ több karakter is üt, úgy az arra az összességében legtöbbet sebző karakter választhat először. Amelyik tárgyat nem sikerült megszereznie, mert nem esett bele a szintkorlátba, vagy simán csak nem volt elég szerencsés, úgy a második legtöbbet sebző választhat a tárgyak közül, és így tovább.
    Fontos: a választás jelen esetben azt jelenti, hogy lehetősége van az adott tárgyakat megszerezni, tehát nem ő választja ki a listából kézzel, hogy mit is szeretne kapni.
  • A tárgyak kidobásának alap esélye növelhető, és a következő bónuszok hatnak rá egyenlő mértékben (azaz a százalékokat össze kell adni):
    • tárgydobási esély
    • esély dupla mennyiségű tárgy eldobására (a név ne tévesszen meg senkit, ez a bónusz javarészt már mindenhol le van cserélve, mivel a régi rendszerből maradt, azonban amennyiben mégis valamilyen tárgy tartalmazza, úgy ugyan annyit számít, mint a sima tárgydobási esély)
    • tárgy dobási esély szorzó
    • rangból származó tárgydobási bónusz (erről pontos táblázatot itt találtok)
  • A tárgyak dobásának alap esélyét befolyásolja a szörny/kő szintjének és a karaktered szintjének különbsége. Amennyiben nálad nagyobb a megölt célpont, az alap esélyek is nagyobbak, azonban amennyiben a célpont szintje kisebb, úgy az esélyek drasztikusan csökkennek. Az alap esélyek az alábbi táblázat szerint alakulnak:
szörny/kő szintje - játékos szintjealap tárgydobási esély
+15 vagy több​
+20%​
+14​
+18%​
+13​
+16%​
+12​
+14%​
+11​
+12%​
+10​
+10%​
+9​
+9%​
+8​
+8%​
+7​
+7%​
+6​
+6%​
+5​
+5%​
+4​
+4%​
+3​
+3%​
+2​
+2%​
+1​
+1%​
0​
+0%​
-1​
-10%​
-2​
-15%​
-3​
-20%​
-4​
-25%​
-5​
-30%​
-6​
-35%​
-7​
-40%​
-8​
-45%​
-9​
-50%​
-10​
-55%​
-11​
-60%​
-12​
-65%​
-13​
-70%​
-14​
-75%​
-15 vagy kevesebb​
-80%​

Fontos: Az alap dobási esély és a szintből adódó bónusz számolódik elsőként, majd ezt követően az egyéb bónuszok összeadott értéke. Ez azt jelenti, hogyha egy szörny 100%-os eséllyel dobhat egy bizonyos tárgyat, de 15 szinttel kisebb nálad, úgy 20%-os lesz az esély, és erre számolódik rá a többi bónusz, tehát például 200%-os szorzó mellett is csak 60% esélyed van a tárgy kidobására. Természetesen ugyan ez fordítva is igaz, tehát egy tárgy kidobási esélyét úgy tudod maximalizálni, ha minél több tárgydobási bónuszod van (rang, szorzó, tárgyak), valamint legalább 15 szinttel kisebb vagy az adott szörnynél.

World bossok tárgydobása
A sima szörnyektől eltérően a world bossok minden tárgyat 100%-al dobnak, nincs a szerencse kihatással rájuk, csak és kizárólag a nyers erő, azaz az összesen kiosztott sebzés mennyisége számít. Főbb tulajdonságok:
  • A szörnyben található tárgyak (az általunk gondolt) értékeik szerint csökkenő sorrendben vannak elhelyezve.
  • A legtöbbet sebző játékos választhat a lista elejéről, azaz ő kapja a legértékesebb tárgyakat, ez után a második legtöbbet sebző, és így tovább.
  • Minden játékos az általa kiosztott sebzés a szörny teljes életéhez mért százalékának megfelelő mennyiségű tárgyat kap. Azaz például 10% sebzés a szörny által tartalmazott összes tárgy 10%-át eredményezi jutalom gyanánt.
  • Amennyiben a szörny halálának pillanatában a játékos a pályán tartózkodik, valamint van elég hely a leltárában, úgy egyből oda kapja azokat, ezzel elkerülve a kellemetlenségeket. Ellenkező esetben a karakter lábához esnek a tárgyak, illetve a szörny teteméhez, amennyiben a játékos nincs a pályán, természetesen mindkét esetben a játékos nevével ellátva.
  • Lehetséges, hogy a szörny egy tárgyból egyszerre 1000 feletti mennyiséget dobjon, ez esetben (legfeljebb) 1000-es csomagokban kapja meg ezeket a játékos.
  • Lehetséges, hogy a szörny egy nem összerakható tárgyból több mint 1 darabot dob, ilyenkor a játékos egyesével különszedve kapja meg azokat.
  • Akik részt vettek a szörny megölésében tájékoztatást kapnak mindenki más kapott tárgyairól, sebzéséről, valamint helyezéséről a sebzés ranglistán.
 
  • Tetszik
Reakciók: wini és Yacht
Állapot
Erre nem tudsz válaszolni.

About us

  • Our community has been around for many years and pride ourselves on offering unbiased, critical discussion among people of all different backgrounds. We are working every day to make sure our community is one of the best.

Quick Navigation

User Menu